Microsoft bereidt zich voor op release van Windows 11 25H2, update staat al op de servers

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft staat op het punt om Windows 11 25H2 uit te brengen. De update is inmiddels op de servers geüpload, maar het kan nog een week of twee duren voordat hij beschikbaar komt voor gebruikers. Volgens Windows Insider gaat het om build 26200.6584, die inmiddels ook met OEM’s is gedeeld. Heb je de laatste cumulatieve update al geïnstalleerd, dan hoef je geen complete ISO te downloaden: via een kleine enablement package (KB5054156) kun je Windows 11 25H2 direct activeren (x64 of ARM64). ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooi, dan wacht ik nog even met het debloaten van een laptop van weer iemand die niet aan alle onnodige toeters en bellen in Windows 11 kan wennen.

Of je blijft nog een jaar op Windows 10.... :d
Ik kan in elk geval weer een jaar door op de i7 4770

Of je blijft nog een jaar op Windows 10.... :d
Ik kan in elk geval weer een jaar door op de i7 4770

Nah ik zit liever op linux maar heb nog Windows voor een paar games......

Nah ik zit liever op linux maar heb nog Windows voor een paar games......
Dat is de situatie hier ook.

Inmiddels een 2e PC daarvoor gebouwd.

De 9800X3D zal binnenkort alleen nog maar Linux (Bazzite) draaien, en mijn main systeem zijn.
De 9700x staat Windows 11 al op. Deze wacht nog op de videokaart.

Ik kreeg vanavond pas de 25H2 update binnen.

Dat is de situatie hier ook.

Inmiddels een 2e PC daarvoor gebouwd.

De 9800X3D zal binnenkort alleen nog maar Linux (Bazzite) draaien, en mijn main systeem zijn.
De 9700x staat Windows 11 al op. Deze wacht nog op de videokaart.

Ik kreeg vanavond pas de 25H2 update binnen.
Ik merk wel wat glitches met 25h2. Maar bazzite op een 9800x3d is goed zelf ook deze CPU in mijn systeem

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh