Microsoft bevestigt probleem met Secure Boot-update op sommige Windows 11-pc's

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het was alweer een tijdje geleden dat er problemen waren met Windows updates, maar Microsoft heeft bevestigd dat een recente Secure Boot-update op een deel van de Windows 11-systemen niet correct wordt geïnstalleerd. Het bedrijf onderzoekt het probleem en werkt aan een oplossing. Tot die tijd kunnen sommige gebruikers foutmeldingen tegenkomen tijdens het installeren van de update. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik zou bijna terug willen naar Windows, want ik mis de bugs enorm🤡

:stupid:

Heb zelf persoonlijk niet veel bugs meegemaakt. Draaiende toen nog vrolijk 23H2 en de rest liet ik aan andere over.
Ga zelf ook niet meer zo snel terug naar windows 11... Linux is veel slimmer met bepaalde dingen.

System ctl is allemaal via de terminal te doen.. Op windows voor progressen kan je wel ctrl+alt+del doen.
Maar voor dingen die dieper verborgen liggen moet je eerst een diverse aantal windows door. En dan begint je zoek tocht.
Het hebben van geen losse drivers is ook gewoon beter. Niet hoeven te zoeken omdat het meeste in de kernel zit.Hoef dan ook geen drivers op opslag media te bewaren.
Puur Arch zal ik denk ik nooit draaien (te weinig kennis voor) en ik gebruik het systeem voor desktop en games, en daar is op cachyos al veel geoptimaliseerd daarvoor.

Gewoon de functie per direct updaten uitschakelen en zo instellen dat deze pas na X weken de update installeert.
Zie ook de screenshot in het artikel zelf.

Laatst bewerkt:
Heb zelf persoonlijk niet veel bugs meegemaakt. Draaiende toen nog vrolijk 23H2 en de rest liet ik aan andere over.
Ga zelf ook niet meer zo snel terug naar windows 11... Linux is veel slimmer met bepaalde dingen.

System ctl is allemaal via de terminal te doen.. Op windows voor progressen kan je wel ctrl+alt+del doen.
Maar voor dingen die dieper verborgen liggen moet je eerst een diverse aantal windows door. En dan begint je zoek tocht.
Het hebben van geen losse drivers is ook gewoon beter. Niet hoeven te zoeken omdat het meeste in de kernel zit.Hoef dan ook geen drivers op opslag media te bewaren.
Puur Arch zal ik denk ik nooit draaien (te weinig kennis voor) en ik gebruik het systeem voor desktop en games, en daar is op cachyos al veel geoptimaliseerd daarvoor.
CachyOS is in principe geoptimaliseerd voor nieuwere hardware. Merk je daar performance wise iets van?

Moest ik niet gamen via Geforce Now zou Bazzite ook mijn eerste keuze zijn.

Ook de makkelijkste keus voor mensen vanaf Windows. Je hoeft (vrijwel) geen kennis van de terminal te hebben om met Steam/Lutris/Heroic aan de gang te gaan. Zelfs Wine raak ik niet aan.
Net zo makkelijk als Windows, maar zonder alle ellende van Windows. Draai het nu een dik jaar, zonder ook maar 1 probleem met het OS zelf.
Moest laatst wel even handmatig van Bazzite 41 naar 44. Dat gaat dan wel via de terminal, maar dat stelt ook niks voor

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh