Microsoft komt met noodpatch Windows 11 voor installatieproblemen previewupdate

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft is met Windows 11 opnieuw over zijn eigen updatesysteem gestruikeld. Een eigenlijk weinig spectaculaire previewupdate moest in maart een paar handige functies toevoegen, maar uiteindelijk bleven veel gebruikers achter met een foutmelding en een mislukte installatiepoging. KB5086672 is nu een poging om deze puinhoop op te ruimen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een foutje moet kunnen 🤡

Het zal mij benieuwen hoelang het nog duurt voordat men in Redmond in gaat zien dat Windows 11 geen problemen heeft maar een probleem is.
Windows 10 Enterprise zou een aardige noodpatch zijn om van al het gedoe af te zijn.

Daarom heb ik ook voor alle Win11 updates een uitstel termijn ingegeven op de PC van mijn ouders, beiden zijn ca 90 jr oud.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh