Microsoft probeert je naar Edge te lokken via gratis "VPN"

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft werkt aan een comeback voor de Edge Secure Network-functionaliteit, oftewel de ingebouwde VPN-optie in zijn browser. In de nieuwste Canary-build van Edge duikt een “Secure Network Hub” op met een opvallende prompt: “Get VPN for free”. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Brr Edge, nee dankje.
Gebruik het 1 x om een andere browser te downloaden.
Qua engine moet het zeker niet onderdoen voor Chrome, aangezien de fundering dezelfde is.
Zelf gebruik ik de laatste tijd Brave, toch beter op gebied van privacy

Zelfde verhaal voor Chrome, voor mij is het voorlopig Brave.
Ik maak altijd gebruik van meerdere browsers en omdat ik in het Apple ecosysteem zit is dat in ieder geval Safari al is op de Mac Firefox de meest gebruikte browser.
Tegenwoordig maak ik ook veel gebruik van Orion by Kagi een browser gebaseerd op Safari's WebKit die overweg kan met add-ons van zowel Chrome als Firefox, dat maakt Orion ook de eerste browser voor iPhone en iPad met add-ons.

Met Windows en Linux combineer ik vooral Firefox en LibreWolf.

Ik maak altijd gebruik van meerdere browsers en omdat ik in het Apple ecosysteem zit is dat in ieder geval Safari al is op de Mac Firefox de meest gebruikte browser.
Tegenwoordig maak ik ook veel gebruik van Orion by Kagi een browser gebaseerd op Safari's WebKit die overweg kan met add-ons van zowel Chrome als Firefox, dat maakt Orion ook de eerste browser voor iPhone en iPad met add-ons.

Met Windows en Linux combineer ik vooral Firefox en LibreWolf.
Dank voor de tip van Orion! Vind ik echt wel een interessante. Ik ga die vandaag testen op mijn Mac.

Op Linux gebruik ik eigenlijk altijd Firefox

Ik gebruik het liefst Opera.
VPN, gebruik ik van Norton, zit in het antivirus pakket.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik alleen Firefox nog. Als ik nog een VPN wil zou ik dat eerder via Proton doen

Gisteren mijn VPN abonnement verlengt. Nee, ik vertrouw niet op halfbakken, ingebakken, "morgen weer verdwenen" oplossingen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh