Microsoft wil pc-specificaties in Windows 11 duidelijker tonen: nieuwe ‘System UI’-kaarten in Instellingen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft wil het gebruikers makkelijker maken om de hardware- en systeeminformatie van hun pc te begrijpen. Daartoe test het bedrijf in Windows 11 een vernieuwde Systeem-pagina in de Instellingen, waarbij belangrijke pc-specs in de vorm van overzichtelijke kaarten worden gepresenteerd. Zo zie je bijvoorbeeld in één oogopslag hoeveel RAM of GPU-geheugen je hebt, en welke processor er in je systeem zit. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Met deze nieuwe functionaliteiten hoopt Microsoft de overstap naar Windows 11 nog aantrekkelijker te maken, vooral voor wie graag alles in één oogopslag ziet.
Ik denk niet dat mensen een OS kiezen op basis van de weergave van de device manager...

Ik denk niet dat mensen een OS kiezen op basis van de weergave van de device manager...

Ik stond al te trappelen om weer terug te gaan naar Windows 11...
De vernieuwde weergave, de bugs....
Ik mis het enorm....

Ik denk dat de meeste mensen die zelf een pc bouwen of diegenen die een systeem heel bewust op specificaties kopen toch wel weten wat er inzit, en als ze systeem info willen gaan ze ook meestal voor uitgebreidere programma's met meer informatie dan Windows standaard geeft.
Deze verbeterde interface is dus voor de overige gebruikers die het in veel gevallen totaal niet boeit wat er nu precies in de pc zit als het maar werkt.

Ik stond al te trappelen om weer terug te gaan naar Windows 11...
De vernieuwde weergave, de bugs....
Ik mis het enorm....
Bij mij was de finale druppel het data verzamelen. Ik werk nu op mac en Linux en mis werkelijk niets van Windows. Zelfs gaming draait goed op Linux en Mac.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh