Minisforum presenteert nieuwe kleine gaming-pc met OCuLink

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Chinese fabrikant Minisforum lanceert een mini-pc gericht op gamers, met ondersteuning voor OCuLink. Zo kun je een eGPU-opstelling bouwen en de mini-pc veel meer grafische kracht geven. De Minisforum AI X1 Pro is naast een gaming-pc ook een AI-pc, met ondersteuning voor Copilot. Het kleine vierkante computertje heeft een speciale Copilot-knop op de behuizing. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooi spul van Minus Forum, de markt van de mini pcs word steeds groter.
Een gevolg van de steeds krachtiger wordende APU's en de prijsstelling van losse componenten tegenwoordig.
Als je niet met erg hoge eisen aan pc gamen doet heeft zelf een systeem samenstellen totaal geen zin meer, er valt prijs/kwaliteit niet tegen de mini pc's op te bouwen.

Een gevolg van de steeds krachtiger wordende APU's en de prijsstelling van losse componenten tegenwoordig.
Als je niet met erg hoge eisen aan pc gamen doet heeft zelf een systeem samenstellen totaal geen zin meer, er valt prijs/kwaliteit niet tegen de mini pc's op te bouwen.
Klopt heb zelf meerdere mini pcs.
1 met een Ryzen 9 6900HX, 32 GB Ddr5 erin en een nvme 4.0 ssd 512 GB.
Gaat als de brandweer en kan er een losse gpu aanhangen via usb 4.0.
Deze is ook van Minus Forum., ga hem upgraden naar een 1 Tb versie vd nvme.
Prima workhorse en oudere triple a games lopen er prima op.
Een andere de AMR5 van Ace Magic die ik heb zit een Ryzen 5 5600U, 32 GB Ddr4 en 2 x 2 Tb nvme 3.0.
Deze is vd oudere triple a games en op full HD gaat dat prima.

Beide zijn klein en compact en ben er zeer content mee.
Heb nog een andere mini pc, daar draai ik test versies van Linux op.
Qua specs niks bijzonders 4Gb en 64 GB emmc. Processor is een Atom.
De 4de is gewoon voor huis tuin en keuken gebruik en voor dat loopt die zeer soepel.
Specs weet ik zo even niet meer.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh