Motorola G75

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de nieuwe G75 van Motorola, een merk met een roemruchte geschiedenis. Inmiddels worden de toestellen onder deze merknaam op de markt gebracht door Lenovo. De G75 koop je voor rond de 300 euro; voor dat geld krijg je een heel aantrekkelijk toestel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik weet niet of ik tegenwoordig een smartphone van een Chinees bedrijf zoals Lenovo wil hebben. Ik zit zelf op de pixel telefoons tegenwoordig. Nu de pixel 7a (mooi alternatief voor deze telefoon met in ieder geval security fixes tot mei 2028 en voor 270 euro bij Amazon, tot minstens 2026 Android updates).

De pixel 8a krijgt 7 jaar updates, maar is 70 euro duurder dan deze motor g75.

Overigens beide waarschijnlijk wat handzamer dan deze, daar houd ik persoonlijk meer van.

Motorola is Amerikaans toch?

Hoe zit het met de software out of the box op dit toestel? Wordt Android een beetje kaal geïnstalleerd?

Ik weet net als @Cleef niet zeker of mijn volgende nog weer een Chinese gaat worden. Ik heb momenteel een Oppo, en daar ben ik best tevreden over, maar met alles wat er speelt wil ik beetje van die hardware af.

Motorola is Amerikaans toch?

Nee, dit is waarom ik dat zei over Lenovo. Letterlijk de tweede zin van de review:
Inmiddels worden de toestellen onder deze merknaam op de markt gebracht door Lenovo.

Dus tja ik wil liever zo min mogelijk Chinese hardware (alhoewel mijn smartwatch dat wel is en daardoor ook mijn telefoon compromised is, dubbel ik weet het, maar goed ...)

Overigens het is black Friday, dus als je zo'n 300 euro wil uitgeven kan het interessant zijn om eens rond te kijken. Als je bij Motorola wil "blijven" lijkt deze bijvoorbeeld wel interessant: https://www.belsimpel.nl/motorola-edge-50-fusion/256gb-donkerblauw

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh