Motorola Moto Buds Bass Review. Verrassend goed en toch kosten ze maar 60 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Oortjes van zes tientjes die bijna alles leveren dat je kunt wensen, waaronder ruisonderdrukking en een vette bas. Dat zijn de Motorola Moto Buds Bass die wij voor je hebben getest. De oortjes zijn niet duur, maar hebben ondanks hun lage prijs best veel te bieden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vraag me bij dit review af wat zwaardere muziek is Frank ;)
Voor 60€ oortjes met ANC? die dan ook nog eens redelijk goed zijn? Jammer dat je zware muziek moet gebruiken om de ANC beter te laten werken maar voor die prijs is dit al een wonder denk ik. Versie 2 zal waarschijnlijk veel beter zijn. Ook hoedje af voor de verschillende kleuren, iets anders dan 1000 tinten grijs en wit.

Ik vraag me bij dit review af wat zwaardere muziek is Frank ;)
Voor 60€ oortjes met ANC? die dan ook nog eens redelijk goed zijn? Jammer dat je zware muziek moet gebruiken om de ANC beter te laten werken maar voor die prijs is dit al een wonder denk ik. Versie 2 zal waarschijnlijk veel beter zijn. Ook hoedje af voor de verschillende kleuren, iets anders dan 1000 tinten grijs en wit.
Rock, wat hardere pop. Tijdens een rustig jazz of klassieknummer werkt het niet zo fantastisch.

Rock, wat hardere pop. Tijdens een rustig jazz of klassieknummer werkt het niet zo fantastisch.
Ik had het nog niemand ooit zo weten zeggen, maar ik snap het wel. Raar eigenlijk dat het met zachte nummers niet zo goed werkt..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh