Motorola Razr 60 Ultra Review. Dit is de ultieme fliptelefoon

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag is het tijd voor een review van de Motorola Razr 60 Ultra, een vouwbare telefoon oftewel een fliptelefoon. Dat formaat is praktisch, want het past beter in je broekzak, maar biedt ook meer mogelijkheden. In deze nieuwste uitvoering combineert Motorola dit formaat met ultieme techniek, de toevoeging ‘Ultra’ is passend. Wat de voor én nadelen zijn: bekijken we in deze review. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Met afstand de mooiste telefoon die er is al zou ik de Ultra geen moment in overweging nemen gezien de gebrekkige ondersteuning voor een toestel in deze prijsklasse.
De standaard Razr 60 is wel een optie mocht Apple het concept normaal geprijsde telefoons in de komende generaties helemaal laten vallen, de voor mij stap terug naar Android zal dan wel even slikken zijn.

Prachtig toestel met dito prijs.
Mooie review weer van je Frank
Btw komen er meer kleuren dan dat goud met bruin hout fineer.
Zag liever maar dat is persoonlijk in all black of met een zilveren frame en de rest zwart, hmm of rood?
En welke Android versie word die geleverd 14 of 15 Frank.

Met afstand de mooiste telefoon die er is al zou ik de Ultra geen moment in overweging nemen gezien de gebrekkige ondersteuning voor een toestel in deze prijsklasse.
De standaard Razr 60 is wel een optie mocht Apple het concept normaal geprijsde telefoons in de komende generaties helemaal laten vallen, de voor mij stap terug naar Android zal dan wel even slikken zijn.
De Razr 50 is inmiddels 'redelijk aantrekkelijk' geprijsd. Check hier de review van vorig jaar.

Prachtig toestel met dito prijs.
Mooie review weer van je Frank
Btw komen er meer kleuren dan dat goud met bruin hout fineer.
Zag liever maar dat is persoonlijk in all black of met een zilveren frame en de rest zwart, hmm of rood?
En welke Android versie word die geleverd 14 of 15 Frank.
Dit zijn de vier kleuren:

Bijlagen

• motorola-razr-60-ultra-officieel1.jpg
    motorola-razr-60-ultra-officieel1.jpg
    76.4 KB · Weergaven: 0
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh