Motorola Razr 70 Ultra Review. Luxe flipphone, maar is hij zijn prijs waard?

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review nemen we de Motorola Razr 70 Ultra onder de loep, de nieuwste klaptelefoon van het merk. De opvolger borduurt voort op zijn voorganger, maar brengt ook een aantal wijzigingen met zich mee. In dit artikel zetten we de verschillen op een rij en delen we onze testervaringen. In onze testoverzichten kun je beide toestellen eenvoudig naast elkaar leggen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tja, zeg het maar, wat is de ultieme doodsklap voor dit product. De prijs of de bar slechte software ondersteuning. Bijzonder triest voor een potentieel goed verkoopbaar product. Ik vraag me wel af wat de strategie is achter het uitbrengen van zoiets. Is het een kwestie van, we kunnen niets anders en we willen als merk toch zichtbaar blijven ook als we niets verkopen ?

Tja, zeg het maar, wat is de ultieme doodsklap voor dit product. De prijs of de bar slechte software ondersteuning. Bijzonder triest voor een potentieel goed verkoopbaar product. Ik vraag me wel af wat de strategie is achter het uitbrengen van zoiets. Is het een kwestie van, we kunnen niets anders en we willen als merk toch zichtbaar blijven ook als we niets verkopen ?
De werkelijkheid is dat Motorola een merk is dat wereldwijd zijn producten op de markt brengt. In bepaalde grote markten zoals de Verenigde Staten zijn er hele andere wensen dan hier. Daar is eerder een push door de grote klanten (de telecombedrijven) naar kortere ondersteuningsperiodes om klanten over te halen om een nieuw (duur) abonnement aan te schaffen, dan een langere ondersteuning. Overigens is het hier wel heel vreemd. De Razr 60 Ultra van vorig jaar kreeg ook drie upgrades en krijgt dit jaar dus zijn eerste en houdt er dus twee over. Dit model is technisch heel sterk vergelijkbaar en krijgt dus in het jaar dat de 60 geen upgrades meer krijgt, zijn laatste upgrade.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh