MSI verstopt stroomconnector achter backplate van witte RTX 5070 Ti Ventus

Lid geworden
mrt 6, 2017
Fabrikanten doen meer en meer moeite om het cablemanagement te vereenvoudigen. Waar concurrenten zoals Asus een optionele extra stekker aan de onderkant van het pcb verkennen, kiest onder meer MSI voor een iets simpelere oplossing. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Lijkt mij alleen geschikt voor verticale plaatsing

Ik denk dat het wel meevalt. Op de bovenste komt hij er halverwege uit, naast het PCI-e slot.
Maar als je hem meer naar de buitenkant leidt, zou hij wel mooi uitkomen bij een uitsparing in het moederbord tray

Valt mee, een hoop kasten hebben tegenwoordig ook onder het moederbord kabeldoorvoeren in de tray en/of afdekking van de gpu en je kan nog wat verstoppen achter een cpu houder. Dat gezegd te hebben, hoe minder bochten in die gpu kabel hoe beter
. DSC00169.JPG

Valt mee, een hoop kasten hebben tegenwoordig ook onder het moederbord kabeldoorvoeren in de tray en/of afdekking van de gpu en je kan nog wat verstoppen achter een cpu houder. Dat gezegd te hebben, hoe minder bochten in die gpu kabel hoe beter
.Bekijk bijlage 1500
Mag ik vragen waarom er aan de binnenkant van de kast een filter voor zit ?

De setup verdient ook een schoonmaakbeurt.

Mag ik vragen waarom er aan de binnenkant van de kast een filter voor zit ?
Filter is makkelijker schoon te maken dan een fan (ik ben een roker)
De setup verdient ook een schoonmaakbeurt.
Ja klopt, maar ik ben nog te beroerd om mijn huis op te ruimen dus dat stond niet hoog op mijn to do list. Maar voordat hij de deur uitging was hij weer brandschoon, ik heb er toch iemand een paar jaar blij mee gemaakt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh