Muis voor FPS Gaming en algemene taken

MSDOS Retro

Expert
Lid geworden
apr 15, 2024
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een muis

Ik wil er wat FPS games mee gaan spelen. Het moet geen al te dure muis worden

Liefst een muis met een polling rate van 1000, en in elk geval 2 knoppen forward/back waarop ik de weapon switch wil kunnen instellen
moet in wit verkrijgbaar zijn
moet bedraad zijn
moet geschikt zijn voor grote handen

Ik kwam al een Logitech G502 X Plus tegen, en opzich vind ik die wel redelijk. Misschien wat te hoekig.

Hebben jullie nog goede ideeën?

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hoe zwaar moet hij zijn? Steeds meer muizxen bieden de mogelijkheid om draadloos gebruikt te worden, maar ook met een draadje.

Hoe zwaar moet hij zijn? Steeds meer muizxen bieden de mogelijkheid om draadloos gebruikt te worden, maar ook met een draadje.

Niet te zwaar, niet te licht.
Ik heb wel het liefst met een vaste draad, maar als de keuze dan beperkt is, zal ik moeten uitwijken naar draadloos waar wel met draad mogelijk is.

over de erazer, je geeft het zelf eigenlijk al aan:

Wat direct opvalt aan deze muis is het enorm hoge gewicht.

De Wizard P20 weegt 145 gram. Dat is erg veel voor een gamingmuis; zeker voor het spelen van fps-games is hij echt te zwaar

Over de grootte van Sharkoon kan ik zo snel niks terug vinden. Hij oogt korter dan de Logitech M500's die ik heb (naast de trackball muizen), en die M500's zijn eigenlijk te klein.

Ik weet natuurlijk niet wat je voorkeur is. De grootte van de Sharkoon staat gewoon in de specs:

10,6x7,3x3,7cm

Ah, die had ik gemist.
Dat gaat te klein zijn. Als ik mijn M500 meet, komt die op 12.5 cm, de Ergo doet er nog een schepje bovenop met 13.5cm

Ik had daar inderdaad ook al onder gereageerd. Teveel knoppen op de zijkant. Ik heb alleen een forward/back nodig. De kans is veel te groot dat je andere knoppen gaat indrukken dan gewenst.

Dat kan natuurlijk.
Ik druk die 2 knoppen altijd in met de binnenkant van de duim waar het kootje scharniert (Dus niet met de tip van de duim)
Dan wordt snel reageren en de juiste knop indrukken (bijna) onmogelijk.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh