Nieuwe Amiga-spirits: Apollo presenteert A6000 ter ere van 40 jaar Commodore Amiga

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ter gelegenheid van het 40-jarig jubileum van de legendarische Commodore Amiga heeft het Duitse Apollo Computing een opvallende nieuwe computer aangekondigd: de A6000. Dit apparaat wordt gepresenteerd als een spirituele opvolger van de Amiga 600 en belooft een authentieke Amiga-ervaring te bieden, dankzij een FPGA-gebaseerde 68080-processor. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Eerst even de die hard fans uitmelken, om hem vervolgens voor €400 uit te brengen.
Je moet er wat voor over hebben als fan.

Eerst even de die hard fans uitmelken, om hem vervolgens voor €400 uit te brengen.
Je moet er wat voor over hebben als fan.
Uitmelken, niet helemaal, ten eerste als er een serie nr opzit en het is een nr vd eerste 40 dus zijn die altijd geld waard bij verzamelaars en je hoeft hem niet te kopen natuurlijk.
Maar natuurlijk blijft het duur, maarja zo is de markt we of ze kopen het wel, dus geef het bedrijf eens ongelijk

Uitmelken, niet helemaal, ten eerste als er een serie nr opzit en het is een nr vd eerste 40 dus zijn die altijd geld waard bij verzamelaars

Ik vind dat uitmelken. Het gaat uiteindelijk om een model 40 jaar na de originele Amiga 600. Dat het iets waard zou zijn, zit i.m.o tussen de oren. En zou al helemaal geen €600 meer mogen kosten om aan te schaffen.

Ik vind dat uitmelken. Het gaat uiteindelijk om een model 40 jaar na de originele Amiga 600. Dat het iets waard zou zijn, zit i.m.o tussen de oren. En zou al helemaal geen €600 meer mogen kosten om aan te schaffen.
Tja, ik zou het ook niet kopen btw.

Dit is echt wel iets waar ik op zit te wachten (heb zelf een originele A500).
Voor een leuke prijs zie ik mij dit wel oppikken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh