Nieuwe informatie over de LG UltraFine 6K: Thunderbolt 5, IPS Black en DisplayHDR 600

Lid geworden
mrt 6, 2017
De LG UltraFine 6K, alias 32U990A belooft een ware zakelijke krachtpatser te worden. Veel informatie over het 31,5-inch model was nog onzeker. Nu hebben onze betrouwbare collega's van DisplaySpecifications details vernomen – hoewel ze eraan toevoegen dat sommige zaken speculatief zijn of nog kunnen veranderen vóór de officiële release. Hieronder bekijken we de officieel bekende en onlangs onthulde vermeende kerngegevens. Voor het paneel maakt het Zuid-Koreaanse bedrijf gebruik van (Nano-)IPS Black-technologie, die typische IPS-voordelen zoals een solide kijkhoekstabiliteit en hoge kleurechtheid combineert met een aanzienlijk betere contrastverhouding van 2.000:1. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooi scherm, ze hebben wel heel goed naar het Apple Studio Display gekeken.
Qua resolutie perfect voor de Mac maar de 60Hz maakt het een no-go, ook de externe voeding waar LG veel mee werkt ben ik geen fan van, je kan het allemaal wel heel plat en design willen maken maar een voeding zie ik toch het liefst in het scherm verwerkt.

Mooi scherm, ze hebben wel heel goed naar het Apple Studio Display gekeken.
Qua resolutie perfect voor de Mac maar de 60Hz maakt het een no-go, ook de externe voeding waar LG veel mee werkt ben ik geen fan van, je kan het allemaal wel heel plat en design willen maken maar een voeding zie ik toch het liefst in het scherm verwerkt.
Ik zie het juist liever niet, heb liever een losse voeding.
Makkelijk te vervangen.
Zo zie je maar : zoveel mensen, zoveel wensen

Ik zie het juist liever niet, heb liever een losse voeding.
Makkelijk te vervangen.
Zo zie je maar : zoveel mensen, zoveel wensen
Ja dat kan, maar nu ben ik wel heel benieuwd hoevaak je al een monitor voeding heb moeten vervangen, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt vandaar dat ik ze liever niet heb rondslingeren.

Toe maar, 2 Mille dus voor een 60Hz scherm wat ook zakelijk gezien niet meer van deze tijd is, een hoge refresh-rate is ook bij kantoorwerk rustiger voor je ogen en valt daarmee gewoon onder de noemer ergonomie.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh