Nieuwe releas CachyOS krijgt betere Intel-video-versnelling en Bcachefs-ondersteuning

Lid geworden
mrt 6, 2017
De op Arch Linux gebaseerde distributie CachyOS heeft een nieuwe ISO-versie uitgebracht voor november 2025 — en die brengt opnieuw een reeks verbeteringen die het gebruiksgemak en de hardware-ondersteuning versterken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Goed nieuws, en na een aantal jaar Linux/Intel ervaring durf ik wel te stellen dat wel meer Distro's aan betere ondersteuning toe zijn.

Goed nieuws, en na een aantal jaar Linux/Intel ervaring durf ik wel te stellen dat wel meer Distro's aan betere ondersteuning toe zijn.
Dit blijft het probleem op Linux-gebied. Ik wil graag wel eens een leuke niche distro proberen. Maar iemand anders aanraden doe ik nooit. Want voor elke distro die er komt verdwijnt er eentje of wordt ie geforked. :giggle:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh