Nieuwe Samsung TriFold met 10-inch OLED-scherm debuteert mogelijk ook buiten Zuid-Korea

Lid geworden
mrt 6, 2017
Samsung lijkt klaar te zijn voor een volgende stap in zijn foldable-strategie. Volgens meerdere betrouwbare bronnen bereidt het Zuid-Koreaanse technologiebedrijf de lancering voor van zijn eerste drievoudig opvouwbare tablet, vermoedelijk met een schermdiagonaal van 10 inch. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuk speelgoed echt iets voor mij, maarja die prijzen.
Ga echt geen 1500 plus voor een toestel betalen.

Leuk speelgoed echt iets voor mij, maarja die prijzen.
Ga echt geen 1500 plus voor een toestel betalen.
Ik denk dat het gedachte is als je geen computer en laptop wilt/hebt dan heb je de keuze ook hier in. als je geen computer/laptop koopt en in plaats daarvan dit tjah dan vind ik prijs dan wel hoog maar niet echt een probleem.

Ik denk dat het gedachte is als je geen computer en laptop wilt/hebt dan heb je de keuze ook hier in. als je geen computer/laptop koopt en in plaats daarvan dit tjah dan vind ik prijs dan wel hoog maar niet echt een probleem.
Probleem is het kan de laptop/ pc niet vervangen als je een stevige gebruiker bent betreffende bv foto, video, muziek bewerking en gaming. Voor standaard gebruik zou het kunnen of het ideaal is hangt vd persoon af.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh