Nieuwe Sharkoon Rebel C70G RGB White heeft een houten frontpaneel en plek voor 11 fans

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sharkoon introduceert een nieuwe behuizing. De Rebel C70G White heeft een frontpaneel met elementen van hout voor een vrij uniek uiterlijk die we niet vaak zien. Naast de adresseerbare rgb-verlichting passen er tot zeven 120mm-fans in de case, die relatief veel geperforeerde plekken heeft zowel binnen als buiten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hmm…..dit ziet er uit als een soort AliExpress Fractal Design imitatie, dan zou ik toch maar die paar tientjes meer uitgeven.

Hmm…..dit ziet er uit als een soort AliExpress Fractal Design imitatie, dan zou ik toch maar die paar tientjes meer uitgeven.
Het sample dat ik in Taiwan gezien heb, zag er best aardig uit. Al is Sharkoon natuurlijk wel wat lager geprijsd dan Fractal.

Als deze 119 euro kost en de F D North kost maar een tientje meer bij Azerty, dan zou ik het ook wel weten ja. Het oogt allemaal wat Cheap voor een best prijzige kast

Het is wel een BTF model behuizing zo te zien.

Maar jeetje ze proberen een beetje premium te doen bij sharkoon.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh