Noctua: hoogstwaarschijnlijk nooit RGB of schermen op onze producten

Lid geworden
mrt 6, 2017
Noctua gaat "zeer waarschijnlijk" nooit een koelproduct maken dat opgefleurd is met rgb-verlichting of een display. Dat zegt Jakob Dellinger, chief product officer bij de Oostenrijkse koelingsfabrikant in een interview met Club386. Het is een antwoord op de trend om alsmaar meer toeters en bellen, zoals verlichting of displays, toe te voegen aan lucht- en waterkoelers. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Daar ben ik het helemaal mee eens.. Alhoewel ik ook wel begrijp dat sommigen hun build in het licht wil zetten, maar dan heb je uiteraard mindere prestaties..
Ik denk dat ze het wel kunnen, maar dat de prijs dan vele malen duurder wordt.. (Bij Noctua dan..)

Of ze het ooit gaan toevoegen of niet maakt mij niet uit, zolang de vertrouwde Noctua producten er ook blijven zoals ze nu zijn.
Voor mensen met een kermisbuild zou het wel leuk zijn, hebben ze ook een keer top koeling. ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh