Noctua viert twintigste verjaardag met gigantische muismat en nieuwe website

Lid geworden
mrt 6, 2017
Noctua viert deze maand zijn twintigste verjaardag. De Oostenrijkse koelingsfabrikant bracht in oktober 2005 met de UH-12S zijn eerste heatsink uit, gevolgd door de NF-S12-fan in 2006. Het bedrijf zet zijn voornaamste mijlpalen in het zonnetje op een grote muismat en geeft tegelijkertijd zijn website een opgefrist uiterlijk. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Shit! eigenlijk een klein maatje te groot voor mijn bureautje, met 80x35 had hij al besteld geweest
Noctua fans gebruik ik dus ook al 20 jaar, misschien toch maar eens naar een ander bureau kijken.

Shit! eigenlijk een klein maatje te groot voor mijn bureautje, met 80x35 had hij al besteld geweest
Noctua fans gebruik ik dus ook al 20 jaar, misschien toch maar eens naar een ander bureau kijken.
Lol een ander bureau kopen vd muismat🤣🤣🤣.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh