Noctua's AIO-waterkoeler komt deze maand uit, 220 euro voor 240mm-model

Lid geworden
mrt 6, 2017
Noctua heeft al enige tijd geleden bekendgemaakt dat het aan een eigen all-in-one-waterkoeler werkt, maar deelde tot dusver nog geen concrete releasedatum. Daar komt nu verandering in: de zogenaamde NL-CL1 komt uit op 16 juni, met een vanafprijs van 220 euro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ziet er erg Noctua uit, some will hate it, i love it.. Maar ik ga toch nog niet overstappen op een waterkoeler..
Ik geloof best dat wel s een van de stilste waterkoelers zou kunnen zijn die er te koop is..
Wel goed dat ze ook een ventilator voorzien voor componenten rond de socket..

De prijs is in elk geval weer heel Noctua....

Zelfs als het Noctua is ga ik niet beginnen aan een AIO, in een "normale" build voegt het qua prestaties niets toe t.a.v. een goede luchtkoeler dan is het alleen showmateriaal.

Zelfs als het Noctua is ga ik niet beginnen aan een AIO, in een "normale" build voegt het qua prestaties niets toe t.a.v. een goede luchtkoeler dan is het alleen showmateriaal.
helemaal mee eens eerlijk gezegd, dan zie ik meer iets in de nieuwe techniek waar ze mee bezig zijn waar geen pomp aan te pas komt.. En dan nog denk ik dat een luchtkoeler beter is voor een reguliere gewone PC. Voor sommige toepassingen waar je een server bouwt en je enorm veel hitte moet afvoeren en in extreem kleine (lees platte) behuizingen denk ik wel dat he tnuttig kan zijn met waterkoeling te werken, maar dan nog..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh