TI News Bot News Thread Starter Lid geworden mrt 6, 2017 Berichten 72,002 jun 8, 2025 #1 Laat AMD en Intel ver achter ... verder lezen
xzandr Expert Lid geworden mrt 25, 2024 Berichten 1,073 jun 8, 2025 #2 Niet heel verrassend, ze maken uitstekende producten en ik heb zelf ook erg goede ervaringen met de Game Ready Drivers, als ik nu in de mark zou zijn voor een nieuwe GPU zou ik weer voor NVIDIA gaan.
Niet heel verrassend, ze maken uitstekende producten en ik heb zelf ook erg goede ervaringen met de Game Ready Drivers, als ik nu in de mark zou zijn voor een nieuwe GPU zou ik weer voor NVIDIA gaan.
B Black Eagle Kenner Lid geworden mrt 28, 2024 Berichten 339 jun 8, 2025 #3 Jammer, niet dat ik ze het niet gun. Maar teweinig concurentie zo. En dat is zeker niet goed vd rest en de consument.
Jammer, niet dat ik ze het niet gun. Maar teweinig concurentie zo. En dat is zeker niet goed vd rest en de consument.
E Edwin Moderator Forumleiding Lid geworden mrt 26, 2024 Berichten 311 jun 8, 2025 #4 Ik heb altijd een boontje gehad voor AMD, zeker in de midrange omdat ik toch graag wat concurrentie zie.
Ik heb altijd een boontje gehad voor AMD, zeker in de midrange omdat ik toch graag wat concurrentie zie.