OC3D: AMD verhoogt per direct prijzen van Ryzen-processors

Lid geworden
mrt 6, 2017
AMD heeft afgelopen nacht de prijzen van zijn processors verhoogd, aldus Overclock 3D op basis van "bronnen binnen de industrie". De oorzaak noch impact zijn momenteel bekend, al zou het nog even duren vooraleer de prijsstijgingen merkbaar zijn. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
AMD......het nieuwe Intel, dat zal een tegenvaller zijn voor alle fans die AMD als die sympathieke prijsvechter zagen, ze waren simpelweg nooit in de positie maar nu ze een halve kans hebben grijpen ze die ook.
Zoals het nu gaat en met de huidige prijzen mag van mij de hele hardware industrie de producten steken waar de zon nooit schijnt. :wut:

Volgens mij heeft er iemand net naast de pot gepist met een build 🤣🤣

Ben benieuwd naar de nieuwe prijzen. Ik heb nog wel interesse in een 7800X3D

AMD......het nieuwe Intel, dat zal een tegenvaller zijn voor alle fans die AMD als die sympathieke prijsvechter zagen, ze waren simpelweg nooit in de positie maar nu ze een halve kans hebben grijpen ze die ook.
Zoals het nu gaat en met de huidige prijzen mag van mij de hele hardware industrie de producten steken waar de zon nooit schijnt. :wut:

Verhaaltje herhaalt ze zich straks weer met Zen 6 en Zen 7. Daar gaat men straks echt flink voor betalen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh