OnePlus Pad Lite Review, Als twee druppels water...

Lid geworden
mrt 6, 2017
De OnePlus Pad Lite is een scherp geprijsde tablet; hij kost 229 euro, en voor dat geld krijg je een heel compleet product. In deze review bekijken we wat hij allemaal te bieden heeft. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik blijf het triest vinden dat dit soort budget Android tablets zo weinig performance bieden. Ongeveer 1/3 van de snelheid van een iPad uit 2022. Dat is toch niet te verdedigen!

Ik blijf het triest vinden dat dit soort budget Android tablets zo weinig performance bieden. Ongeveer 1/3 van de snelheid van een iPad uit 2022. Dat is toch niet te verdedigen!
iPad 2022 is ook een stukje duurder (rond de 100 euro, kan wat meer of minder zijn)als kanttekening en er zijn wel meer verschillen.
Maar moet ook zeggen snap je redenering ook.

Dit is gewoon een budget media consumptie tablet, of 1 vd kids, of als 2de tablet.

Ik heb dan o.a. de Samsung A9+ 5G, puur dat bij mijn oude tablet(ander merk) de ondersteuning afliep qua OS en veiligheid updates.

Prima voor youtube, streaming, surfen, spelletje, mailtje.
Maw gewoon de basic consumenten tablet.
Ik gebruik hem puur voor bepaalde apps en niet voor bovenstaande.

En wat ik al aangaf betreffende OS en veiligheid updates.
Puur omdat ik die apps niet op mijn gewone tablets wil hebben die ik ernaast gebruik.
Had ik een iPad 2022 daarvoor kunnen kopen, ja had gekund is een betere tablet dan de A9+.5G
Maar heb de prestaties niet nodig en wist dat de apps die ik nodig had op Android stonden.
Niet gekeken btw, had ik de iPad van mijn vriendin moeten pakken.
Maar zoals ik al zei had de prestaties en de meerprijs niet nodig.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh