Ook Apple vangt naar verluidt bot met ultradunne iPhone Air, productie mogelijk verlaagd

Lid geworden
mrt 6, 2017
Volgens Mizuho Securities is Apple tevreden met de verkoopresultaten van de iPhone 17-serie, met uitzondering van de iPhone Air. Volgens de Japanse investeringsbank zou de techgigant de productie van de ultradunne smartphone verlagen, terwijl die van de andere modellen net zou worden verhoogd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De air is een mode accesoire dat eigenlijk te duur is, moest het nu een foldable zijn zie ik de apeal nog wel, maar zelfs al is hij gestest op zijn duurzaamheid hij is wel erg dun.. En als je zoveel geld uitgeeft doen de meeste mensen er een hoesje rond, waardoor dat dun zijn weer vervalt.
Je ziet wel duidelijk dat het en Air is en dus voor de mensen die het weten een premium telefoon, maar ik denk dat de markt (lees de consument) er nog niet klaar voor is..

Ondertussen wacht ik nog steeds op de levering van mijn nieuwe iPhone 17 trouwens.. en het ziet er naar uit dat ik nog enkele weken zal moeten wachten.. Ik heb geduld maar als je nu net een telefoon moet vervangen omdat hij stuk is, mist Apple toch wel verkop door deze (gewilde) leverproblemen of beter lever vertragingen..
Of zie ik dat verkeerd?

De hoofdprijs betalen om op alle features en specs in te leveren voor een 2mm dunner toestel....onbegrijpelijk dat dit niet als warme broodjes over de toonbank gaat. 🤡

Lol, moet er hard om lachen, net als bij Samsung een flop dus.
Tja meer betalen voor minder zucht.
Was het ze nu gelukt om zelfde specs in een dunnere behuizing te krijgen.
Al heb ik de phone liever iets dikker met een goede accu erin.

Lol, moet er hard om lachen, net als bij Samsung een flop dus.
Tja meer betalen voor minder zucht.
Was het ze nu gelukt om zelfde specs in een dunnere behuizing te krijgen.
Al heb ik de phone liever iets dikker met een goede accu erin.
Ik denk dat ze daarom dezelfde pro ship hebben genomen en niet de gewone chip van de 17. Om toch maar in de buurt van de 17 te komen qua prestaties..

Ik miste eigenlijk en 17 plus..
Zouden ze met telefoons niet moeten zorgen dat alle niches gevuld zijn? Er is wel een markt voor de air bij Apple en de Edge by Samsung, alleen is die veel kleiner dan ze dachten.. Het grote verschil tussen android en apple is dat ze bij android (ik spreek nu over alle merken die android gebruiken) dat ze een heel breed gamma hebben, van budget to flagship en dit elk jaar vernieuwen terwijl bij apple ze de oudere modellen blijven verkopen om aan de vraag van goedkopere telefoons te kunnen voldoen.
Wat is het beste model? de meningen zijn hier zoals altijd verdeeld over want een iphone behoud nu eenmaal beter zijn waarde terwijl dit bij een android al snel afneemt. Bij een android kan je vanaf pakweg 100€ terecht voor een nieuwe telefoon, bij Apple moet je al een referbished kopen aan die prijs of een tweedehands (ik maak hier bewust een ondersheid in vermits je bij een referbished toch nog garantie krijgt en bij een tweedehands niet.
Maar dat is denk ik de basis van de discussie, wie verdient er het meeste aan en wat heb je het liefst. Ik kan enkel voor mezelf praten en iedereen maakt die beslissing voor zichzelf.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh