Oppo A80 Review. Een telefoon van 299 euro, met voldoende mogelijkheden voor de meeste mensen.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Niet iedereen heeft behoefte aan een telefoon met de nieuwste features of trek om veel geld aan zo’n apparaat uit te geven. Voor de doelgroep met een kleiner budget en minder hoge eisen lijkt de A80 van Oppo passend. Hij is te koop voor 299 euro. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Bijvoorbeeld de Honor Magic6 Lite of de Poco X5/X6 Pro. Rommel staat helaas op bijna alle telefoons tegenwoordig, maar met ADB krijg je vrijwel alles verwijderd of uitgeschakeld.

Ik heb vorige maand een Motorola Moto G34 gekocht voor 109 (nu 119 bij Belsimpel) voor mijn zoon.
Bizar goed toestel voor de prijs.
Scherm en resolutie zowat gelijk aan de Oppo (ook 120hz). Een verrassend degelijke 50mpixel front camera, 128GB storage weliswaar maar met een SD slot. Daarnaast 5000mAh batterij en een audio jack.
Processor is een Snapdragon 695 5G. Komt met Android 14 en 2 jaar OS updates + 3 jaar security (toestel is gereleased in 02/2024).

Op zich niets spannends maar voor de prijs een fantastische deal. Ik stond echt wel te kijken van de vlotheid van dit toestel.
Dan krijgt deze Oppo het wel heel moeilijk om zich in de markt te plaatsen.

Maar ondanks dat is Motorola wel weer heel karig met de updates helaas.

Ook met beveiliging updates?
Op mijn Oppo a54s krijg ik die ongeveer maandelijks.

Bij de budget modellen krijg je 1 os update en stoppen ook de beveiligingsupdates 3 jaar na de release datum.
Dat is inderdaad jammer.
Van de andere kant, een toestel van €100 met 3 jaar security updates. Na die 3 jaar kun je het toestel sowieso wel afschrijven. Niet bepaald duurzaam maar voor die prijs kun je niet klagen.

Dat is inderdaad jammer.
Van de andere kant, een toestel van €100 met 3 jaar security updates. Na die 3 jaar kun je het toestel sowieso wel afschrijven. Niet bepaald duurzaam maar voor die prijs kun je niet klagen.
Dat is waar, maar mensen die in de budget klasse kopen wachten meestal ook op de prijsverlagingen.
Wanneer je dan een toestel als uitlopend model koopt een jaar of iets meer na de release is het toch wel kort, dus een jaartje of misschien 2 meer voor de beveiliging mag wel wat mij betreft.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh