PC-versie S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl vereist 160 GB SSD-opslag

Lid geworden
mrt 6, 2017
GSC Game World heeft de systeemvereisten van de pc-versie van S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl bekendgemaakt. De vierde telg uit de S.T.A.L.K.E.R.-serie komt uit op 20 november. Dat is 15 jaar na de release van Call of Pripyat, de laatste game uit de reeks actie/horror-shooters. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zo zeg, dat is een flinke aanslag op je HDD. Ik snap ook advies van een i7 als minimale CPU niet helemaal... De CPU is tegenwoordig nog maar zelden het probleem. Ik heb een eenvoudige Core i5 14700F (hexacore). Ik heb nog geen enkele game gespeeld die beperkt wordt door deze CPU.

Bij dit soort berichten is het prettig te weten dat mijn specs altijd Xbox Series X zijn, wel blij nu met de extra opslag die ik erbij gekocht heb want het word steeds groter. :eek:

Ben wel blij dat ik voor me 2de pc niet voor een ryzen 5 7600(x) ben gegaan.. Maar toch een R7 7700 heb gekozen.
Ik zeg niet dat ik deze game ga spelen.. Maar kwa systeem specs wel meer games gaan komen die toch echt minimaal een 8 core nodig hebben.

En dan mensen op i-net zeggen dat 6 cores prima is.. Leuk voor een budget build dat 3 jaar maar hoeft mee te gaan.. Niet voor langere termijn.

SSD opslag kan ik wel mee inkomen.. Mooiere graphics, grotere levels ect.. Alleen Jammer dat 4TB ssds nog zo prijzig blijven.. Die mogen nou ook wel eens in prijs gaan zakken.
Post automatically merged:

Zo zeg, dat is een flinke aanslag op je HDD. Ik snap ook advies van een i7 als minimale CPU niet helemaal... De CPU is tegenwoordig nog maar zelden het probleem. Ik heb een eenvoudige Core i5 14700F (hexacore). Ik heb nog geen enkele game gespeeld die beperkt wordt door deze CPU.

Dat komt dan nog wel. Denk dat deze game wel een van de eerste games zullen zijn die meer van je cpu zullen vergen.
Ik denk dat een 6 cores wel gaat werken, alleen je 1% lows en highs zal je het misschien wel gaan merken. (het is niet de ideale spel ervaring met zo`n cpu)

Een 6 core doet het op starfield ook maar heel redelijk.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh