PC-winkel Megekko neemt webshops Paradigit en CampusShop over

Lid geworden
mrt 6, 2017
Computerwinkel Megekko neemt de bedrijfsactiviteiten van ByteCommerce over onder voorbehoud van goedkeuring door de ACM. ByteCommerce heeft een waaier van bedrijven onder zich, waaronder de pc-winkels Paradigit Computers, CampusShop, Laptop.nl en Norrod. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zucht, ik weet nog dat ik bij Paradigit aan de balie in Utrecht vroeg of ze een website hadden zodat ik de prijslijst niet hoefde op te halen. Maar goed, hoef me teminste niet meer af te vragen of ik oud word:ROFLMAO:

Zucht, ik weet nog dat ik bij Paradigit aan de balie in Utrecht vroeg of ze een website hadden zodat ik de prijslijst niet hoefde op te halen. Maar goed, hoef me teminste niet meer af te vragen of ik oud word:ROFLMAO:

Haha!
Ik weet nog dat ik als scholier van rond de 19 jaar altijd bij winkels in Groningen langs ging voor de nieuwste prijslijsten van Norrod, Funprice, Update en Dynabyte in Groningen.
En als je dan gespaard had voor die Philips CDD36xx brander van 2x2x24(een rib uit je lijf) en daarmee thuis kwam. Datzelfde gevoel van als kind je eerste PC krijgen, waar je als de volgende ochtend wakker werd om 5 uur, meteen achter kroop 🤣...wat een belevenis, die ook wel bijblijft.
Ook nog gehad met de 486 (eerste PC met VGA) en Pentium 200 MMX
Daarna eigenlijk nooit meer...

Terug on topic...
Ik weet niet of je er als klant veel beter van gaat worden. (Minder concurrentie....)
Maar ben altijd wel te spreken over Megekko.

Haha!
Ik weet nog dat ik als scholier van rond de 19 jaar altijd bij winkels in Groningen langs ging voor de nieuwste prijslijsten van Norrod, Funprice, Update en Dynabyte in Groningen.
En als je dan gespaard had voor die Philips CDD36xx brander van 2x2x24(een rib uit je lijf) en daarmee thuis kwam. Datzelfde gevoel van als kind je eerste PC krijgen, waar je als de volgende ochtend wakker werd om 5 uur, meteen achter kroop 🤣...wat een belevenis, die ook wel bijblijft.
Ook nog gehad met de 486 (eerste PC met VGA) en Pentium 200 MMX
Daarna eigenlijk nooit meer...

Terug on topic...
Ik weet niet of je er als klant veel beter van gaat worden. (Minder concurrentie....)
Maar ben altijd wel te spreken over Megekko.

Mijn eerste pc onderdelen kocht ik bij paradigit in Utrecht destijds.

Wilde toen een Pentium II machine bouwen..
In die tijd begon ik net met werkend leren.. Had geen hoog salaris.. En dus die droom van een Pentium II machine ging helaas voorbij.

Weet wel dat ik toen een 4,3GB Seagate medalist HDD daar kocht en de behuizing later bij die andere kleinere pc winkel de kruising over. (volgens mij FASCOM)

En toen had ik eigenlijk geen geld meer over.. (althans een beetje)
Toen ik de keuze had gemaakt om een Pentium 430TX moederbord te kopen van Chaintech die in de opruiming lag en daar een Pentium 233 MMX kocht..(bij paradigit)
En zo op die manier toch een goedkoper ding in elkaar kon schroeven.

Niet eens 1 of 2 jaar verder een upgrade kon maken naar een Pentium III. Die later ook problemen ga en uiteindelijk ben over gegaan op een AMD Athlon Thunderbird 700 Mhz SLOT A.

Toen paradigit destijds paar panden zijn verhuisd, ben ik er eigenlijk nooit meer geweest. (en helaas dat computerland ook kapot is gegaan)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh