Philips OLED+951 en OLED+911: topmodellen met Ambilight en Bowers & Wilkins-audio

Lid geworden
mrt 6, 2017
Philips heeft naast zijn reguliere OLED-modellen ook de nieuwe high-end OLED+-serie voor 2026 gepresenteerd. De Philips OLED+951 en Philips OLED+9111 vormen de absolute vlaggenschepen binnen het assortiment en combineren geavanceerde OLED-panelen met premium audio van Bowers & Wilkins en Ambilight-technologie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Beetje jammer dat titanos hier weer de voorkeur krijgt.
Volgens mij is dit OS best nog nieuw, en is er niet elke app in te vinden.

Beetje jammer dat titanos hier weer de voorkeur krijgt.
Volgens mij is dit OS best nog nieuw, en is er niet elke app in te vinden.
Waarom jammer? Ik zou willen dat m'n Sony Titan OS had want ik zie best wel voordelen: niet Amerikaans, web-based (blijft snel), gebaseerd op Linux en 10 jaar ondersteuning, misschien dat er nu nog wat apps missen maar dat zie ik wel goed komen.

Waarom jammer? Ik zou willen dat m'n Sony Titan OS had want ik zie best wel voordelen: niet Amerikaans, web-based (blijft snel), gebaseerd op Linux en 10 jaar ondersteuning, misschien dat er nu nog wat apps missen maar dat zie ik wel goed komen.
TitanOS wordt ioverigens n Spanje ontwikkeld en heeft privacy veel hoger in het vaandel dan de andere systemen.

TitanOS wordt ioverigens n Spanje ontwikkeld en heeft privacy veel hoger in het vaandel dan de andere systemen.
Ook mooie pluspunten, en het kan in deze tijd ook geen kwaad dat een tv ook met wat minder opslag en geheugen goed werkt want de meeste fabrikanten plaatsen toch het minimale.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh