PlayStation 6: productieprijs geschat op 660 euro, 1 TB opslag en geen discdrive

Lid geworden
mrt 6, 2017
KeplerL2 heeft op het NeoGAF-forum meer informatie gedeeld over de PlayStation 6. Zo bespreekt de doorgaans goed geïnformeerde leaker de geschatte kostprijs van de aankomende console, alsook wat voor bedrag Sony ervoor zou kunnen aanrekenen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ben ik blij dat ik er 1 gekocht heb half jaar terug, ik had al een vermoeden dat de prijzen zouden stijgen.

Een PlayStation 6 die beter zal gaan presteren dan een PS5 Pro die volgende maand €900.- moet gaan kosten voor €700.-, daar geloof ik dus niets van want dat is het zelfde soort wensdenken als de "kenners" hadden bij de Steam Machine geruchten.

Een PlayStation 6 die beter zal gaan presteren dan een PS5 Pro die volgende maand €900.- moet gaan kosten voor €700.-, daar geloof ik dus niets van want dat is het zelfde soort wensdenken als de "kenners" hadden bij de Steam Machine geruchten.
Het gaat om de BOM.

Het gaat om de BOM.
En dat is meestal ook de prijs geweest waarvoor zowel Sony als Microsoft consoles hebben verkocht en soms is er zelfs geld op toegelegd zoals b.v. bij de lancering van de Xbox Series X het geval is geweest.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh