Poco M8 Pro Review. Voor 350 euro koop je een vlotte telefoon met een uitstekende accuduur

Lid geworden
mrt 6, 2017
Wat vind je echt belangrijk aan een telefoon? Poco heeft bij de ontwikkeling van de M8 Pro goed naar die vraag - en het antwoord erop - gekeken. Een toestel moet vlot zijn, en bij voorkeur een goede accu hebben. Dat zijn precies twee zaken die dit nieuwe model aan boord heeft. In deze review leggen we uit of het toestel een goede keuze is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ziet er echt wel leuk uit en goede specs en prestaties. En voor 50€ krijg je heel wat meer (dat is anders bij sommige andere flagship telefoons..)
Alleen jammer dat er inderdaad maar 4 android updates inbegrepen zijn want dit wordt in de toekomst heel balangrijk om je telefoon te kunnen blijven gebruiken, niet zozeer de feature updates maar zeker de security updates.. Veel mensen houden hun oude telefoon omdat die het toch nog goed doet..
Maar dat ze zo makkelijk slachtoffer kunnen worden van mensen die het slecht voor hebben met mensen die hun telefoon niet updaten is dan weer geen zorg..
Misschien moeten fabrikanten daar meer op spelen en dit aan de nog grotere klok hangen want de markt is nu vooral feature gedreven en niet zozeer op de inhoud van de updates.. Alles zou er misschien wel helemaal anders gaan uit zien. Ik weet wel dat Samsung hier wel melding van maakt maar slechts in de kleine lettertjes..
Misschien zou het een groter onderdeel moeten zijn van sites die toestellen verkopen, nu spelen die zoals gezegd op features en prijs..

Ziet er echt wel leuk uit en goede specs en prestaties. En voor 50€ krijg je heel wat meer (dat is anders bij sommige andere flagship telefoons..)
Alleen jammer dat er inderdaad maar 4 android updates inbegrepen zijn want dit wordt in de toekomst heel balangrijk om je telefoon te kunnen blijven gebruiken, niet zozeer de feature updates maar zeker de security updates.. Veel mensen houden hun oude telefoon omdat die het toch nog goed doet..
Maar dat ze zo makkelijk slachtoffer kunnen worden van mensen die het slecht voor hebben met mensen die hun telefoon niet updaten is dan weer geen zorg..
Misschien moeten fabrikanten daar meer op spelen en dit aan de nog grotere klok hangen want de markt is nu vooral feature gedreven en niet zozeer op de inhoud van de updates.. Alles zou er misschien wel helemaal anders gaan uit zien. Ik weet wel dat Samsung hier wel melding van maakt maar slechts in de kleine lettertjes..
Misschien zou het een groter onderdeel moeten zijn van sites die toestellen verkopen, nu spelen die zoals gezegd op features en prijs..
Ik besteed altijd aandacht aan de updates van de toestellen en vind het een belangrijk element. Voor een luxere en snellere telefoon vind ik het nog net wat belangijker. Een snelle telefoon van nu met voldoende geheugen blijft een hele tijd een bruikbaar toestel. Voor simpelere modellen vind ik het wat minder belangrijk omdat een niet zo snelle telefoon over een paar jaar een supertrage telefoon is. Waarbij je je kunt afvragen wat de bruikbaarheid is. Deze telefoon hangt er een beetje tussenin, een paar jaartjes extra veiligheidsupdates zou erg prettig zijn inderdaad.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh