Premium Plus-abonnement bij X wordt binnenkort 40 procent duurder

Lid geworden
mrt 6, 2017
De prijs voor een Premium Plus-abonnement bij X wordt verhoogd van 16 naar 21 euro. Het jaarabonnement stijgt van 168 naar 219 euro. Volgens X is de reden voor de prijsverhoging het 'nieuwe' advertentievrije browsen en verbeterde functies. Volgens het bedrijf leveren de nieuwe abonnementsprijzen ook een directe bijdrage aan het makersprogramma van het platform, dat gebruikers beloont voor kwalitatieve content en betrokkenheid. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik gebruik Twitter passief dus heb nog nooit een tweet gelaten en heb ook geen plannen.
Het is voor wat vermaak en info maar de hele ervaring is me echt geen cent waard, maar er zijn tegenwoordig al dagen bij dat de berichten een hinderlijke onderbreking zijn van de advertenties.
Mocht dat nog gekker worden haak ik af en komt er ook geen vervanging meer.
Overigens is de app ook een behoorlijke teleurstelling vergeleken met Tweetbot dat ik in de good old days gebruikte.

Twitter heb ik nooit gehad, en zal er ook nooit komen.

Voorheen had ik Hyves, tot at ging vervelen, en ben toen overgestapt op FB, en later Instagram erbij. op een gegeven moment was ik er in 2016 klaar mee met beide. In 2018 door een studie toch nog weer 2 jaar FB gehad voor onderhouden van contacten. Maar na zo'n studie zie je elkaar toch niet meer, zo bleek al snel. Eind 2020 FB er weer af gegooid. Er werd ook gewoon veel negativiteit gepost, en dingen die ik niet wilde zien.
Sindsdien geen Social Media meer, en dat wil ik graag zo houden.

Ik zit sins mei 2011 bij Twitter en ik heb het altijd een vrij "clean" en nuttig platform gevonden. Maar uiteindelijk is men gaan afkalven. Tweetdeck, wat echt super was, werd opeens premium. En nu moet je voor iedere scheet premium betalen. Daarbij gaat het bijna alleen nog maar over politiek en alles wat daar mee samenhangt. En dan vooral propaganda en nepnieuws. Jammer, maar Musk heeft Twitter echt kapot gemaakt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh