QD-Mini LED-televisie met HVA-paneel van 50-98 inch vanaf 750 dollar bij TCL

Lid geworden
mrt 6, 2017
TCL heeft zijn nieuwste televisies uit de QM6K-serie onthuld. Met een formaat tussen 50-85 inch beschikken ze over een QD-mini led-backlight die samenwerkt met een CSOT HVA-paneel, dat een hoger statisch contrast moet opleveren. De adviesprijs varieert van 750 tot 3.500 dollar. Volgens de website van de fabrikant zijn de eerste modellen binnen vier à zes weken beschikbaar in de VS. Er is geen informatie bekend met betrekking tot onze regio. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hier ben ik heel benieuwd naar, dit wil ik wel eens bekijken.
Qua hardware heb ik er wel vertrouwen in maar met de software moeten zowel TLC als Hisense nog stappen maken, de vorige generatie mini LED van beide merken presteerden wat local dimming betreft niet beter dan een Sony direct LED met beduidend minder dimming zones.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh