QNAP introduceert QXG-100G2SF-BCM netwerk uitbreidingskaart

Lid geworden
mrt 6, 2017
QNAP Systems heeft de QXG-100G2SF-BCM aangekondigd, een netwerkuitbreidingskaart met twee 100GbE-poorten die is ontworpen voor veeleisende enterprise- en datacenteromgevingen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
mooie evolutie.
Alhoewel dit wel een kostelijke zal zijn, zeker voor kleinere ondernemingen, maar als je dit nodig hebt dan moet eigenlijk alles in lijn zijn en niet enkel je VM server/storage oplossing.

mooie evolutie.
Alhoewel dit wel een kostelijke zal zijn, zeker voor kleinere ondernemingen, maar als je dit nodig hebt dan moet eigenlijk alles in lijn zijn en niet enkel je VM server/storage oplossing.
Je hebt volkomen gelijk. Een groot deel van je technology stack moet hier op ingericht zijn.

Je hebt volkomen gelijk. Een groot deel van je technology stack moet hier op ingericht zijn.
En ik moet zeggen, Qnap doet zijn best maar ze richten zich vooral op de hubby en MKB voor hun eigen netwerk producten. Ik bedoel ze hebben wel tot 100Gb maar dan enkel voor kleine hoeveelheden poorten en niet massieve 19" rack versies, alhoewel ik hen daar wel gelijk in moet geven dat andere "netwerk" bedrijven dit beter doen en een uitgebreider gamma hebben en ze zich dus vooral op MKB en home lab gebruikers richten, hetgeen dus perfect voor ons is natuurlijk :)

En ik moet zeggen, Qnap doet zijn best maar ze richten zich vooral op de hubby en MKB voor hun eigen netwerk producten. Ik bedoel ze hebben wel tot 100Gb maar dan enkel voor kleine hoeveelheden poorten en niet massieve 19" rack versies, alhoewel ik hen daar wel gelijk in moet geven dat andere "netwerk" bedrijven dit beter doen en een uitgebreider gamma hebben en ze zich dus vooral op MKB en home lab gebruikers richten, hetgeen dus perfect voor ons is natuurlijk :)
Zeker. Het is fijn een goede speler voor dit "tussensegment" te hebben. Je krijgt mooie features zonder meteen Cisco Catalyst prijzen te moeten betalen 😄

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh