QNAP TBS-h574TX Review. Deze fascinerende nas biedt een blik op de toekomst.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Bij QNAP pakken ze het soms net wat anders aan. Een voorbeeld is de TBS-h574tx, die we in deze review bespreken. Je zou kunnen zeggen dat dit een nas is van de toekomst. Op veel punten is hij vooruitstrevend, en dat maakt het een fascinerend apparaat. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De prijs van zo’n 1.800 euro is hard slikken
Ja, ik kreeg zelfs even last van mijn ademhaling toen ik het zag. Als ik kijk naar wat ik de afgelopen jaren als NAS gebruikt heb dan kan ik er daar makkelijk 4 zelf voor bouwen.

Damn 1800 euro exclusief opslag en dat is ook al niet goedkoop.
5 x 8 TB oef.
Ik blijf wel even bij de oude harddisk, gezien de opslag peperduur is.
Mooie nas met dito mogelijkheden dat dan wel weer.
Mooie Review weer Frank.

Een bijzonder product, maar de prijs is wel heel erg hoog. Voor een fractie van die prijs bouw je zelf een mini-ATX/ITX servertje met dezelfde mogelijkheden.
Ook jammer dat er maximaal 16 GB in kan, want dat is voor serieuzere virtualisatie/containerisatie al snel een beperking.

Frank weer bedankt voor een uitstekende review!

Damn 1800 euro exclusief opslag en dat is ook al niet goedkoop.
5 x 8 TB oef.
Ik blijf wel even bij de oude harddisk, gezien de opslag peperduur is.
Mooie nas met dito mogelijkheden dat dan wel weer.
Mooie Review weer Frank.
Ik ben letterlijk al een paar jaar de harddrive prijzen in de gaten aan het houden. Het idee is om mijn drives van 4TB te vervangen door 8. Niet omdat het acuut nodig is, maar dat blijf ik altijd graag ruimschoots voor. Gevoelsmatig zit er in de prijzen niet veel beweging meer. Kost me gewoon zo'n €150~200 per stuk laatste keer dat ik heb gekeken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh