Qualcomm bespreekt Wi-Fi 8: betrouwbaarheid is prioriteit

Lid geworden
mrt 6, 2017
De wifi 7-standaard (IEEE 802.11be) is al een tijdje op de markt. Gebruikers kunnen inmiddels aan de slag met talrijke compatibele apparaten. Qualcomm heeft nu officieel en uitgebreid de opvolger van wifi 7 besproken: IEEE 802.11bn, ofwel wifi 8. Terwijl de wifi 7-standaard zich richtte op aanzienlijk hogere overdrachtssnelheden, draait het bij wifi 8 veel meer om verhoogde stabiliteit en betrouwbaarheid. Dat moet een soepelere wifi-ervaring mogelijk maken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Vraag me af hoever de gemiddelde consument is qua wifi versie.
Je mag blij zijn als dat 6/E is?

Heb momenteel wifi 6 hier. Als ik een betere glasmodem kan vinden die 7 ondersteunt ga ik over op 7 wegens de triband en dus betere wifi dekking.
(wifi 6 houd op de helft van de huiskamer wel op eigenlijk) ja kan een extender kopen maar die kost ook 200 euro..)
Dat is alles waar ik het voor zou doen. Over 5 maanden komen ze al weer met wifi 9.. Lijkt dat pci-e gebeuren wel.

Je moederbord is toch anders wifi 7?

Als je weet welk modem je gebruikt kan je ook zo op zoeken met een google search.

Vraag me af hoever de gemiddelde consument is qua wifi versie.
Je mag blij zijn als dat 6/E is?
M'n Zyxel router van Odido heeft WI-FI 7 maar ik heb nog geen enkel apparaat dat het kan benutten, alles met een vaste plaats staat in ieder geval bekabeld aangesloten dat heeft nog steeds de voorkeur.
Geen idee of ik een gemiddelde consument ben. :p

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh