Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Raspberry Pi 5 nu ook beschikbaar met 16 GB werkgeheugen, voor circa 140 euro
De nieuwste versie van de Raspberry Pi heeft 16 GB werkgeheugen, een flinke upgrade ten opzichte van het 8GB-model. Raspberry Pi bracht al eerder modellen met 2GB en 4GB werkgeheugen uit. Reden om het 16GB-exemplaar te lanceren zijn voor Raspberry Pi usecases rondom grote taalmodellen en soepeler Ubuntu draaien. ... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zelf wacht ik op een Pi500 of opvolger daarvan, die NVME heeft. Veel sneller en betrouwbaarder dan een SD-kaartje
Ik heb nu een Pi 4B met 8GB, maar daar moet je weer eens los toetsenbord aan hangen. Dan kan ik net zo goed een toetsenbord met geintegreerde Pi kopen. Scheelt me toch weer een onderdeel.
Momenteel gebruik ik hem voor Retropie, en heb er wat games op staan van diverse consoles. Werkt opzich wel fijn, met eigen controllers. Naar mijn mening is het het geld meer waard dan die NES/SNES/C64 mini etc die de afgelopen jaren zijn uitgebracht.