Redmi Note 15 Pro Review. 200 megapixels voor 300 euro en een grote accu

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een telefoon met een flinke accu, dat moet wel een koelkast zijn, toch? Als we de Redmi Note Pro 15 voor deze review uit zijn doos halen, valt dat in dit geval mee. Hij weegt net iets minder dan 2 ons en is voorzien van een lekker ruim 6,77-inchscherm. De mededelingen op de doos zijn duidelijk: merk, modelnaam en ‘massive 6.500 mAh battery’, meer vermeldt Xiaomi niet. Oja, hij heeft een 200-megapixelcamera. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Jammer dat de camera iets meer marketing is en iets minder techniek, anders had die een onwaarschijnlijke prijs/performance knaller geweest. Desondanks inderdaad voor dat geld anno 2026 alweer inmiddels voor een erg net product. Aangezien het een "Note" is lijk ik wel een stylus te missen, of heb ik daar overheen gekeken !?

Ik snap niet voor wie dit toestel is. Voor €300 zijn er best wel leuke toestellen te krijgen. Ik snap niet dat Redmi een Helio soc in een toestel van €300 steekt.
Dit ruikt naar een noodgedwongen compromis omdat ze persé op ander gebied wilden scoren, een extra grote batterij, redelijk wat opslag, veel megapixels. Maar dit toestel gaat echt wel de das omgedaan worden door de chipset (op niet al te lange termijn).

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh