Redmi Note 15 Review. Wat heeft een toestel van 230 euro met 100 megapixelcamera te bieden?

Lid geworden
mrt 6, 2017
Als je een nieuwe telefoon zoekt, kun je je volledig uitleven en naar toestellen met allerlei fratsen kijken. De Redmi Note 15 die we in deze review bespreken, is bedoeld voor wie aan die gekkigheid geen geld wil uitgeven en gewoon een basistelefoon wenst. Of hij bij je past? Dat weet je na het lezen van deze review. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De ideale telefoon voor je moeder van 80 dus. Alleen jammer van die beeldstabilisatie (dit hadden ze met een 100Mpixel toch via software kunnen oplossen) en de reclame..

De ideale telefoon voor je moeder van 80 dus. Alleen jammer van die beeldstabilisatie (dit hadden ze met een 100Mpixel toch via software kunnen oplossen) en de reclame..
Ik ben bang dat dat teveel gevraagd is voor deze SoC;-)

Dat dacht ik al, anders hadden ze dat wel gedaan denk ik.
Eerlijk gezegd weet ik niet of ze eigen algoritmen hebben voor zoiets of iemand licentiekosten moeten betalen voor zoiets. Ik weet dat de kosten voor protocollen en technieken behoorlijk hoog kunnen zijn. Je moet denken aan een US Dollar per verkocht apparaat.

Eerlijk gezegd weet ik niet of ze eigen algoritmen hebben voor zoiets of iemand licentiekosten moeten betalen voor zoiets. Ik weet dat de kosten voor protocollen en technieken behoorlijk hoog kunnen zijn. Je moet denken aan een US Dollar per verkocht apparaat.
nooit bij stilgestaan, maar inderdaad en een dollar licentiekost is dan nog zonder de nodige integratie die noodzakelijk is om het goed te laten werken..
Vroeger stonden we geeneens stil bij de eerste camera's in een telefoon.. Ik herinner me de eerste nog die mijn vriendin toen kocht bij Vodaphone (ik dacht een Mitsubishi?) maar dat was eigenlijk meer een gimmik toen dan echt bruikbaar..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh