Reparatieprijzen voor schermen Galaxy Z Fold7 en Z Flip7 rijzen de pan uit

Lid geworden
mrt 6, 2017
Wie een Galaxy Z Fold7 of Z Flip7 overweegt, moet, naast even onze review van de FE bekijken, ook rekening houden met een van de minder leuke kanten van een vouwbare smartphone: een gebarsten scherm kan je bijna evenveel kosten als een compleet nieuw toestel uit het middensegment. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Damn, in sommige gevallen is die meteen afgeschreven en heeft repareren geen zin meer.
Kan je beter een nieuwe flip kopen in sommige gevallen.

Damn, in sommige gevallen is die meteen afgeschreven en heeft repareren geen zin meer.
Kan je beter een nieuwe flip kopen in sommige gevallen.
Eigenlijk triest, maar volgens mij is het ook wel dat het Samsung een hoop tijd en geld kost.

Ik heb bij meerdere collega's en bekenden allerhande foldable smartphones gezien en bijna allemaal hadden ze ofwel het scherm kapot binnen twee jaar dan wel een duidelijk zichtbare "vouwstreep" die steeds prominenter werd. Ik snap dat mensen het neusje van de zalm willen hebben, maar wat mij betreft zijn de gebruikte OLED-display nog niet rijp voor gebruik waarbij ze tientallen keren op een dag gevouwen worden, en dat zou voor mij een belangrijkere afweging zijn dan het hebben van het nieuwste snufje.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh