Reportage: The ‘making of’ van de be quiet! Dark Mount, Light Mount Dark Perk Ergo en Sym

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het Duitse be quiet! is bekend om zijn voedingen, kasten en koelers. Sinds kort is het merk ook actief op de markt voor toetsenborden en muizen. Wij spreken met Bram Rongen, de man achter deze producten.
Be quiet! begeeft zich in een segment waarin andere spelers vaak meer aanbieden dan alleen kasten, koelers en voedingen. De stap naar randapparatuur is dus niet vreemd. Een paar jaar geleden verscheen een nieuw merk op de markt: Mountain, dat naam maakte met het revolutionaire Everest Max toetsenbord – een modulair toetsenbord waarvan sommige toetsen, net als bij een Stream Deck, kleine schermpjes bevatten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
"Je kunt producten niet beoordelen met een spreadsheet; je moet keycaps voelen, switches horen, en de ergonomie testen.”
"We hebben deze switches uitgebreid getest, met IKEA-achtige duurtestapparaten. We vertrouwen fabrikanten niet blind; we testen alles zelf.”
Dit lees ik ontzettend graag. Vanuit mijn eigen kwaliteits en productie-rol zweer ik hier echt bij. Te vaak heb ik meegemaakt dat men enkel op basis van spreadsheets en statistiek wilde acteren om vervolgens over de rand van de afgrond te moeten manoeuvreren om de boel weer op de rail te krijgen.

Een product door en voor mensen moet gewoon goed voelen. <Klikt plaats reactie met de Dark perk ergo 8-)>

Interssant artikel, en we aint seen the last of them yet ;)

Ben benieuwd naar de komende producten.

De Trend 75% Toetsenborden en TKL heb ik nog nooit begrepen maar misschien ben ik ook wel een oude man

De Trend 75% Toetsenborden en TKL heb ik nog nooit begrepen maar misschien ben ik ook wel een oude man
Ik heb een TKL en heb ernaast nog een nummerpad :)
dus ben van hetzelfde idee eerlijk gezegd.. Als je enkel typt en geen cijfers ingeeft zal het wel lukken..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh