Review: Amazfit T-Rex 3 Pro - kan deze rugged smartwatch de grote jongens aan?

Lid geworden
mrt 6, 2017
Als je tegenwoordig een smartwatch zoekt, kom je vooral de bekende merken tegen. Af en toe duikt er echter ook iets interessants op, zoals de Amazfit T-Rex 3 Pro. Het is een rugged horloge dat je niet overal ziet, maar wel een opvallend alternatief vormt naast de grote namen van Apple, Google en Garmin.
... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Puike review, maar alle positieve punten ten spijt zie ik mezelf hier niet snel mee rond lopen, waar ik vooral niet omheen kan is dat het een behoorlijk lomp gevaarte is.

Puike review, maar alle positieve punten ten spijt zie ik mezelf hier niet snel mee rond lopen, waar ik vooral niet omheen kan is dat het een behoorlijk lomp gevaarte is.
Ach, er is degelijk een markt voor kijkende naar de Garmin Fenix en Enduro, maar die zijn gewoon walgelijk duur. Dan is deze absoluut een mooie deal (nog steeds stevig aan de prijs maar veel schappelijker dan Garmin).
En eerlijk gezegd, ik heb Garmins gehad (zoals de Forerunner 265), maar zo geweldig vind ik ze niet. GPS tracking is erg goed maar hartslag en bedieningsgemak is maar matig. Veel data maar je hebt toestellen die én beter zijn op health gebied en ook voldoende data bieden. Daarnaast biedt Garmin ook niet echt meer functies dan een Huawei of Amazfit, het ecosysteem van Garmin bestaat immers ook amper.

Ach, er is degelijk een markt voor kijkende naar de Garmin Fenix en Enduro, maar die zijn gewoon walgelijk duur. Dan is deze absoluut een mooie deal (nog steeds stevig aan de prijs maar veel schappelijker dan Garmin).
En eerlijk gezegd, ik heb Garmins gehad (zoals de Forerunner 265), maar zo geweldig vind ik ze niet. GPS tracking is erg goed maar hartslag en bedieningsgemak is maar matig. Veel data maar je hebt toestellen die én beter zijn op health gebied en ook voldoende data bieden. Daarnaast biedt Garmin ook niet echt meer functies dan een Huawei of Amazfit, het ecosysteem van Garmin bestaat immers ook amper.
Ik twijfel er niet aan dat het prima apparaten zijn maar het hele rugged concept spreekt mij niet aan, te lomp en grof om langdurig om de pols te dragen.

Ik twijfel er niet aan dat het prima apparaten zijn maar het hele rugged concept spreekt mij niet aan, te lomp en grof om langdurig om de pols te dragen.
Daar ga ik mee akkoord. Ben zelf geen fan van de oversized look. Is voor mij te flashy.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh