RTX 5060 Ti: Nvidia zet naar verluidt rem op productie 8GB-videokaart vanwege slechte verkoop

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nvidia vangt naar verluidt bot met de 8GB-versie van de RTX 5060 Ti. Volgens berichten op het Chinese Board Channels-forum zou de verkoop van deze variant dusdanig tegenvallen dat de techgigant zijn boardpartners zou hebben opgelegd om meer 16GB-kaarten uit te brengen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
8Gb volstaat inderdaad niet meer voor het gros van de gebruikers, welke gamers zijn.. Als je een goede videokaart zoekt voor wat knatoorwerk, light 3D rendering en wat gamen zou 8Gb nog kunnen voldoen, maar met een verschil van 50 euri.. Is de keuze snel gemaakt lijkt me..
Dat ze dat op voorhand niet doorhebben eigenlijk?

Inderdaad, een bedrijf dat zoveel middelen beschikbaar heeft voor gedegen onderzoek en er dan op deze manier achter moet komen.
Misschien hadden ze wat AI kaarten bij AMD moeten kopen om dit met een AI model te kunnen voorspellen :p

Leuk geprobeerd NGreedia! :ROFLMAO:

Ik heb ook echt nooit gesnapt waarom Nvidia dit product op de markt heeft gebracht. Alleen als je games op FullHD speelt met minder dan max settings en geen RTX, dan is 8 GB voldoende. En anders loop je al snel tegen foutmeldingen aan.

Leuk geprobeerd NGreedia! :ROFLMAO:
NGreedia... wow.... Net zoiets als Micro$soft. Vond ik hi-la-risch toen ik 16 was :)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh