Ryzen 5000-series doen het nog goed, zijn verantwoordelijk voor helft van AMD’s verkopen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
En ergens is het misschien een beetje jammer dat de verschillen tussen de verschillende generaties niet zo groot zijn.
Dan laten ze hierbij de prijsverschillen buiten beschouwing neem ik aan, als ik daarnaar kijk is het niet vreemd dat de 5000 serie het nog zo goed doet.

Ik heb hier een Ryzen 7 5800X processor en alles gaat nog erg goed qua snelheid en de taken. Ik gebruik hem in combinatie met X570 bordje en een RTX 4090 kaart met 32GB (2×16) DDR4 3600MHz CL16-16-16-36

Sinds november 2020. Ik wil volgende jaar kijken of ik kan upgraden naar AMD Zen 6 platform

Net een 5700x3d gekocht, hopelijk is er wat nieuws te krijgen qua videokaarten voor half mei.

Ik ga denk ik ook voor een 5700x3d kijken voor de woonkamer pc.

Vind het een beetje jammer om nog een erg goed AM4 mITX eruit te halen en te verkopen en dan over te gaan naar AM5. (waar ze overigens niet zo`n beste mITX moederbordjes hebben)

Met die nieuwe cpu zou je met gaming boven een ryzen 7 7700x moeten uitkomen..
Post automatically merged:

Ik heb hier een Ryzen 7 5800X processor en alles gaat nog erg goed qua snelheid en de taken. Ik gebruik hem in combinatie met X570 bordje en een RTX 4090 kaart met 32GB (2×16) DDR4 3600MHz CL16-16-16-36

Sinds november 2020. Ik wil volgende jaar kijken of ik kan upgraden naar AMD Zen 6 platform

Dat dacht ik van de Ryzen 7 3700x ook. ( je zou zelfs nog op een ryzen 7 2700x kunnen gamen, alleen je verliest er wel een hoop fps ermee)
De tijd heeft hem allang ingehaald helaas. Ja je kan er prima mee gamen en je zal er zeker rond de 70- 100fps mee kunnen halen.
Maar een Ryzen 7 5800x3d is echt zoveel sneller in gaming.

Ik ga denk ik ook voor een 5700x3d kijken voor de woonkamer pc.

Vind het een beetje jammer om nog een erg goed AM4 mITX eruit te halen en te verkopen en dan over te gaan naar AM5. (waar ze overigens niet zo`n beste mITX moederbordjes hebben)

Met die nieuwe cpu zou je met gaming boven een ryzen 7 7700x moeten uitkomen..
Post automatically merged:

Dat dacht ik van de Ryzen 7 3700x ook. ( je zou zelfs nog op een ryzen 7 2700x kunnen gamen, alleen je verliest er wel een hoop fps ermee)
De tijd heeft hem allang ingehaald helaas. Ja je kan er prima mee gamen en je zal er zeker rond de 70- 100fps mee kunnen halen.
Maar een Ryzen 7 5800x3d is echt zoveel sneller in gaming.
Ik speel op een 4K monitor met 144Hz met een GIGABYTE M32U monitor via Displayport 1.4. Ik zit vaak al tussen de 150 fps a 200fps of meer afhankelijk van het spel.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh