Samsung 990 EVO Plus 4 TB Review. Vlotte en grote TLC-ssd

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Samsung 990 EVO Plus 4 TB uit deze review kost zo’n 310 euro. Dat is een aantrekkelijk bedrag, voor een ssd op basis van tlc-geheugen. We kijken in deze review wat dit model je te bieden heeft. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vind het een mooi SSD. Alleen jammer dat deze nu niet is vergelijken met een Samsung 990 Pro 4TB, bijna hetzelfde geprijsd. De 990 Pro is hier nu de juiste keuze en sneller dan de 4TB EVO Plus?

Ik zie dat de 4TB EVO PLUS ook al PCI-E 5.0 X2 lanes aan kan

Ik vind het een mooi SSD. Alleen jammer dat deze nu niet is vergelijken met een Samsung 990 Pro 4TB, bijna hetzelfde geprijsd. De 990 Pro is hier nu de juiste keuze en sneller dan de 4TB EVO Plus?

Ik zie dat de 4TB EVO PLUS ook al PCI-E 5.0 X2 lanes aan kan
De 990 Pro 4TB zit er nu ook tussen, het kan zijn dat je even je cache moet leegmaken om dat te kunnen zien.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh