Samsung Galaxy S25 FE. Goede foto's en een uitstekende accuduur.

Lid geworden
mrt 6, 2017
2025 is het jaar van de S25-serie van Samsung. In deze review maak je kennis met het nieuwste lid, de Samsung S25 FE. Het is het instapmodel van de serie en zou gezien zijn prijs in de luxere midrange-klasse kunnen worden geplaatst. De telefoon heeft trekken van de S24-familie van vorig jaar, en daarin vind je ook meteen de voornaamste concurrent van dit toestel. Want als je fan van Samsung, is er minder kans dat je vreemdgaat en kiest voor een ander merk. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik kwam voor de foto's van Frank en bleef voor het leuke artikel. Bedankt Frank !

Die apparaat laadt ander apparaat functie lijkt mee op verkennen van technologie, want met zo'n marginale werking zie ik weinig (geen) mensen dat gebruiken.

Overigens ben ik het met je eens dat 128Gb opslag karig is. Het hangt natuurlijk wel af van je toepassing. Installeer je veel apps, dan ben je er snel doorheen. Maak je wat foto's en offload je die zo nu en dan naar externe storage dan hoeft het niet zo'n probleem te zijn. Die foto's blijven immers van hetzelfde (opslag) formaat over de levensduur van het apparaat.

Ik kwam voor de foto's van Frank en bleef voor het leuke artikel. Bedankt Frank !

Die apparaat laadt ander apparaat functie lijkt mee op verkennen van technologie, want met zo'n marginale werking zie ik weinig (geen) mensen dat gebruiken.

Overigens ben ik het met je eens dat 128Gb opslag karig is. Het hangt natuurlijk wel af van je toepassing. Installeer je veel apps, dan ben je er snel doorheen. Maak je wat foto's en offload je die zo nu en dan naar externe storage dan hoeft het niet zo'n probleem te zijn. Die foto's blijven immers van hetzelfde (opslag) formaat over de levensduur van het apparaat.
Ik maak me daar toch wel zorgen over. Ik heb net even gekeken. Met Android, OneUI 8, de foto's en screenshots die je ziet is als 32,5 GB van de opslag van mijn testtoestel gevuld. Ik ben benieuwd hoeveel Android de komende jaren gaat groeien en of je dus over de 'mogelijke' levensduur' van deze telefoon daar tegenaan gaat lopen.

Leuk toestel en qua updates ook voor elkaar, maar dat laden en die 128 GB opslag en vooral de opslag maakt hem te duur.
Of je moet een goede deal kunnen scoren, maar ikzelf zou vd Xiaomi 15T/Pro gaan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh