TI News Bot News Thread Starter Lid geworden mrt 6, 2017 Berichten 71,983 feb 26, 2025 #1 Prestaties: Geekbench 6 Single ... verder lezen
B Black Eagle Kenner Lid geworden mrt 28, 2024 Berichten 331 mrt 4, 2025 #2 Voor mij teveel tekortkomingen, o.a. laden en maar 128 GB opslag en de cameras. Nee op de soc/ lange updates na vind ik hem persoonlijk teduur.
Voor mij teveel tekortkomingen, o.a. laden en maar 128 GB opslag en de cameras. Nee op de soc/ lange updates na vind ik hem persoonlijk teduur.
P pvdven777 Kenner Lid geworden apr 6, 2024 Berichten 184 mrt 4, 2025 #3 Black Eagle zei: Voor mij teveel tekortkomingen, o.a. laden en maar 128 GB opslag en de cameras. Nee op de soc/ lange updates na vind ik hem persoonlijk teduur. Klik om te vergroten... Dat is waarom ik op de A-lijn ben overgestapt. Momenteel een A52s om precies te zijn
Black Eagle zei: Voor mij teveel tekortkomingen, o.a. laden en maar 128 GB opslag en de cameras. Nee op de soc/ lange updates na vind ik hem persoonlijk teduur. Klik om te vergroten... Dat is waarom ik op de A-lijn ben overgestapt. Momenteel een A52s om precies te zijn