Samsung Galaxy Z Flip 7 FE Review. Een lenige, hete smartphone

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag kun je in deze review alles lezen over de Samsung Galaxy Z Flip 7 FE. Met deze vouwbare smartphone probeert de bekende elektronicafabrikant de harten van gebruikers te stelen, door een veelzijdig apparaat aan te bieden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Samsung is de ongekroonde koning van de niet te verwijderen bloatware dus hoe zeer ik ook in Flip telefoons geïnteresseerd ben ga ik deze optie graag overslaan.

Samsung is de ongekroonde koning van de niet te verwijderen bloatware dus hoe zeer ik ook in Flip telefoons geïnteresseerd ben ga ik deze optie graag overslaan.
Jaa helemaal mee eens.

Ik zou graag wel een flip phone willen hebben maar ook absoluut niet voor die prijs

Bij de installatie kun je ervoor kiezen welke 'handige' extra apps worden geinstalleerd.

Voor mij geen probleem ik kies bij de eerste in gebruik name al wat ik wel en niet wil. De rest negeer ik gewoon. De paar extra apps nemen niet zoveel storage in.

Maar ja ieder zijn eigen keus maar ik laat er echt niet een telefoon voor liggen voor een paar extra apps die ik nooit gebruik en daarna gewoon automatisch door android worden uitgeschakeld groot en deels.

Enigste pluspunt de lange ondersteuning vd rest meh.
Had meer verwacht van Samsung, zeker gezien het geld wat deze flip kost.

Ik heb ze even in de winkel uitgeprobeerd, zowel deze flip als de grotere foldable telefoon. Voor mij alsnog (behalve de prijs dan) is het nog altijd een kwestie van degelijkheid, hoe lang kan je met een telefoon doen bij normaal gebruik en wanneer laat het scherm het afweten en ook toch wel een beetje hoe bescherm je dit (want ontiegelijk duur en ook nog eens moeilijk te beschermen en dat sluit dan weer aan bij mijn eerste opmerking)

Ik heb ze even in de winkel uitgeprobeerd, zowel deze flip als de grotere foldable telefoon. Voor mij alsnog (behalve de prijs dan) is het nog altijd een kwestie van degelijkheid, hoe lang kan je met een telefoon doen bij normaal gebruik en wanneer laat het scherm het afweten en ook toch wel een beetje hoe bescherm je dit (want ontiegelijk duur en ook nog eens moeilijk te beschermen en dat sluit dan weer aan bij mijn eerste opmerking)
Heb zelf de Motorola Razr en qua degelijkheid geen problemen mee, met het scherm en het scharnier.
Maar heb er een cover opzitten, maar das meer vd krasjes en zo.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh