Samsung Galaxy Z Fold 7 Review. De ultieme smartphone van dit moment?

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de Samsung Galaxy Z Fold 7, een op veel fronten ultieme telefoon. Het is de dunste telefoon die we tot nu toe hebben vastgehouden, en hij is voorzien van high-end specificaties zoals een supersnelle Snapdragon 8 Elite en een 200-megapixelcamera. Wat hij verder allemaal te bieden heeft, lees je in dit artikel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Erg fraai maar die dunheid claims vind ik zo'n onzin.
Hij is zo dun als zijn dikste punt, de camera lenzen.

Daar heb je zeker een punt want de camera is wel erg zichtbaar en steekt aardig uit.
Yep, daar gaan ze dan cases voor maken waarbij de camera niet meer uitsteekt en dan is het geheel toch aan de dikke kant.

Prachtig toestel echt iets voor mij, maar gezien de prijs begin ik er echt niet aan.
Snap de prijs van dit prachtige stukje techniek best, maar voor dat geld koop ik wel de flipper.
En steek ik een mooi zakcentje in mijn zak vd andere hobbies.
Als ik mag klagen de frontcamera ala 10 mp en dat laden anno 2025 is echt een minpuntje.
leuke review weer btw.

Prachtig toestel echt iets voor mij, maar gezien de prijs begin ik er echt niet aan.
Snap de prijs van dit prachtige stukje techniek best, maar voor dat geld koop ik wel de flipper.
En steek ik een mooi zakcentje in mijn zak vd andere hobbies.
Als ik mag klagen de frontcamera ala 10 mp en dat laden anno 2025 is echt een minpuntje.
leuke review weer btw.
Ik vind het wel jammer dat Oppo de Find N5 niet officieel verkoopt in onze regio.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh