Samsung S25 Ultra Review. Samsung's topsmartphone voor 2025

Lid geworden
mrt 6, 2017
Als het om smartphones gaat, heb je elk jaar wel weer een paar belangrijke momenten. De introductie van de Samsung S25 Ultra, die we in deze review bespreken, is er zo een. Hiermee laat Samsung zien wat het te bieden heeft op het vlak van smartphonetechniek. De S25 Ultra is een echt paradepaardje, mede dankzij de snelle techniek. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik lees nergens of het geheugen is uit te breiden met een micro sdxc. Kan er ook een tweede sim kaart in? Een hoe zit het met esim?
Hoe snel is (bekabelde) data overdracht.

Ik lees nergens of het geheugen is uit te breiden met een micro sdxc. Kan er ook een tweede sim kaart in? Een hoe zit het met esim?
Hoe snel is (bekabelde) data overdracht.
Tweede sim, eventueel esim is mogelijk. De opslag is uitbreidbaar, de doorvoersnelheid is 5gbit/s,

Ik heb de S25 Ultra gisteren in mijn hand gehad. Wat een mooie toestel en zit inderdaad erg goed in mijn hand. De S25 Ultra ziet er ook mooier uit dan de S24 Ultra.

Mooie review. Ik heb besloten om niet te upgraden met de S25 Ultra. Ik heb zelf een S24 Ultra 1TB waar ik nog erg tevreden mee ben. Ik heb wel gekeken wat ik krijg van Samsung op mijn huidige S24 Ultra 1TB €659

Ik heb de S25 Ultra gisteren in mijn hand gehad. Wat een mooie toestel en zit inderdaad erg goed in mijn hand. De S25 Ultra ziet er ook mooier uit dan de S24 Ultra.

Mooie review. Ik heb besloten om niet te upgraden met de S25 Ultra. Ik heb zelf een S24 Ultra 1TB waar ik nog erg tevreden mee ben. Ik heb wel gekeken wat ik krijg van Samsung op mijn huidige S24 Ultra 1TB €659
Ik zou inderdaad ook even wachten als je nu een S24 Ultra hebt.

Ook Marques Brownlee lijkt jouw plan ook te onderschrijven. Keek gisteren een van zijn video's waarin hij nadrukkelijk uitsprak dat hij geen enkel wezenlijk verschil tussen de 24 en de 25 generatie kon vinden.
De inruilwaarde van mijn toestel had ik uit interesse ook eens bekeken, die was nihil te noemen. Als je niet een last gen device hebt krijg je eigenlijk zo goed als niets retour. De enige keer dat zoiets voor mij lonend was is geweest bij de inruil van mijn S(1) voor een S9. De inruilwaarde was €1 (letterlijk) maar ze gaven een inruil bonus a €100 :LOL:

Ook Marques Brownlee lijkt jouw plan ook te onderschrijven. Keek gisteren een van zijn video's waarin hij nadrukkelijk uitsprak dat hij geen enkel wezenlijk verschil tussen de 24 en de 25 generatie kon vinden.
De inruilwaarde van mijn toestel had ik uit interesse ook eens bekeken, die was nihil te noemen. Als je niet een last gen device hebt krijg je eigenlijk zo goed als niets retour. De enige keer dat zoiets voor mij lonend was is geweest bij de inruil van mijn S(1) voor een S9. De inruilwaarde was €1 (letterlijk) maar ze gaven een inruil bonus a €100 :LOL:
De prestaties zijn wel van een totaal andere klasse. Als ik nu zou moeten kiezen voor een Android-telefoon in deze klasse. Dan zou dit model bovenaan mijn lijstje staan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh