Samsung start bèta van eigen internetbrowser voor pc

Lid geworden
mrt 6, 2017
Samsung heeft een bètaversie uitgebracht van zijn internetbrowser voor pc. Daarmee breidt het bedrijf zijn bestaande mobiele browser, Samsung Internet, uit naar desktopcomputers. Met de nieuwe versie kunnen gebruikers hun browsegegevens, zoals bladwijzers en geschiedenis, synchroniseren tussen hun pc en mobiele apparaten. Ook inloggegevens via Samsung Pass worden automatisch gedeeld tussen apparaten. Wanneer gebruikers overschakelen van mobiel naar pc of omgekeerd, kunnen zij het browsen hervatten waar ze gebleven waren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Met de nieuwe versie kunnen gebruikers hun browsegegevens, zoals bladwijzers en geschiedenis, synchroniseren tussen hun pc en mobiele apparaten.
En dat alles wordt om het compleet te maken natuurlijk ook met Samsung gesynchroniseerd.......nee bedankt.

Ik houd het wel lekker bij Firefox en Brave, voorzien van de nodige extensions voor privacy. Ik hoef niet zozeer al mijn data te delen met Samsung & Co.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh